Blog

MARKALARI ÖNE GEÇİREN 4 İPUCU

MARKALARI ÖNE GEÇİREN 4 İPUCU

Lovemark ailesinden selamlar. Bu yazımızda sizlerle markanızı öne geçirmek içi yapmanız gereken şeylerden söz edeceğiz. Birazdan sayacağımız unsurlar markanızın zayıf yanlarını tespit etmenize, kuvvetlendirmenize yardımcı olacaktır.

Daha fazla
İLETİŞİMDE PATRON OLMANIN YOLLARI

İLETİŞİMDE PATRON OLMANIN YOLLARI

Lovemark blogdan selamlar. Blogumuzun bu haftaki konusu, internetin yaygınlaşması ile birlikte yazılı iletişimin tercih edilmesiyle bağlantılı bir konudur. Bu dönüşümün yüz yüze iletişimin duygu aktarımı avantajından hepimizi yoksun bırakması, bize bu zor alanda nasıl davranmamız gerektiğini düşündürüyor. Nasıl yazışmalıyız? İnsanlara hem uzak olup, yakından etkileyebilmek için nasıl davranmalı, üslubu nasıl kurmalıyız?

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

PAZAR ANALİZİ 3

PAZARLAMADA YERİNİ BULMAK

Lovemark blogdan selamlar. Geçtiğimiz haftalarda Pazar analizi hakkında konuşmuştuk. Dilerseniz buradan ilgili yazıyı buradan okuyabilirsiniz.

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

PAZAR ANALİZİ 2

PAZARIN ANALİZİ NASIL OLUR?

İlk yazımızda Pazar analizi nedir? Sorusuna cevap vermiş, devam edeceğimizi söylemiştik. Bu yazımızda da pazarımızın; pazarlama nezdinde analizini yapmaya çalışacağız.

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

PAZAR ANALİZİ 1

PAZARI TANIMAK- MARKA KONUMLANDIRMAYA GİRİŞ

Pazarlamanın da kendine göre kuralları ve doğruları var. Bu doğruların ıskalanması ya da hak ettiği özenin gösterilmemesi markalara “geride kalma cezası” olarak dönüyor. Pazar analizini nasıl yapacağınız ile detaylı ve doğru bilgiyi, bu ve sonraki haftalarda yayınlayacağımız Pazar Analizi II ve III. adlı yazılarda okuyabileceksiniz. Lovemark Blog’u takip etmeye devam edin.

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

SOSYAL MEDYADA ÖZEL ALAN ALGISI GELİŞİYOR

Sosyal medya platformlarının kişisel bilgileri ne derecede kullanıp kullanmadığı ve bu bilgilerin özellikle reklamlar için dijital ayak izleri olarak depolanması hep...

Daha fazla