İş dünyasının profesyonellerini ağırlayan, hem markalara hem de kişisel hesaplara birçok özel deneyim sunan LinkedIn, dünya üzerinde en çok kullanılan iş ağı olarak karşımıza çıkıyor. Her geçen gün kullanıcı sayısını artıran LinkedIn, iş dünyasının profesyonellerinin olmazsa olmaz platformu yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Siz de markanız için geniş bir network ağı oluşturmak, iş ilişkilerini güçlendirmek, marka imajını ve itibarını desteklemek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Ayrıca LinkedIn işe alım süreçlerinde bir insan kaynakları aracı görevini üstlenmektedir. Diğer sosyal medya platformlarından farklı olarak markalar neden LinkedIn’de yer almalıdır, bu blogumuzda değindik. Gelin birlikte göz atalım:
Güçlü Marka İmajı Oluşturun
LinkedIn, markanızın/şirketinizin arama motorları sonuçlarında kitlelere şirketinizin tüm bilgilerine ulaşmasını sağlayan bir web sitesi gibi çalışmaktadır. Mecrada şirketinize ait bir işletme sayfasıyla özet bilgilerinizi paylaşabilir, diğer mecralara yönlendirici linklemeler yapabilirsiniz. Ayrıca şirket sayfanızı eksiksiz bir şekilde tamamlamanız güçlü bir marka imajının sağlanmasında büyük bir etkiye sahiptir. Güncel ve aktif bir şekilde işletme sayfasını yönetirseniz markanızın dijital yüzünü daha ön plana çıkararak profesyonel bir kimlik kazanımı yakalayabilirsiniz.
Kurum Kültürünüzü Yansıtın
Daha önce de belirttiğimiz gibi LinkedIn, şirketinizi 360 derece tanıtabileceğiniz iş orijinli bir mecradır. Mecra üzerinden kurum kültürünüzü yansıtabilirsiniz. Oluşturacağınız içeriklerle şirketinizin öne çıkan değerlerini network ağınız ve potansiyel çalışma arkadaşlarınız ile paylaşabilirsiniz. Bu hamle şirketinizi 1-0 öne geçirecek profesyonel bir hamle olabilir.
Network Ağınızı Genişletin
İster B2B ister B2C isterseniz C2C orijinli bir işletme olun LinkedIn'de network ağınız sizi bekliyor. İşletmenizin dili, ses tonu ve hedeflerine göre network ağınız ile iletişim kurabileceğiniz daha profesyonel bir mecra şu an için yok gibi gözüküyor. LinkedIn mecra stratejisini iyi kurguladığınızda şirketinizin görünürlüğü artacak bu duruma paralel olarak iş imkanlarını genişleterek potansiyel bir büyüme sağlayabileceksiniz.
Aradığınız Profesyonellere Ulaşın
Dijitalleşen dünyada işe alım ve insan kaynakları politikaları alanında da dijital revizyonlar gerçekleşti. İş yaşamına dair paylaşım ve etkileşim odağında şekillenen LinkedIn; şirketlerin işe alım süreçlerinde bir insan kaynakları aracı olarak öne çıkmaya başladı. Şirketler, personel alımlarını gerçekleştirmek ve potansiyel adaylarına ulaşmak için artık gittikçe profesyonelliğini artıran bu platformu kullanmakta; iş ilanlarını LinkedIn üzerinden duyurmaktadır.
Lovemark Brand Design olarak şirketinizin dijital mecralarda alaka düzeyi yüksek, doğru network ağına ulaşmasını sağlayacak yöntemleri biliyoruz. LinkedIn yönetimi hakkında bizimle iletişime geçebilirsiniz.