Blog

içerik-fikri-bulma-siteleri

İçerik Fikri Oluşturma Aşamasında Faydalanabileceğiniz 6 Araç

Dijital medya dünyasının en önemli öğelerinden bir tanesi de içeriktir. Marka dinamiklerinize uygun içerik kreatifi oluşturmak; alaka düzeyi yüksek kişilere ulaşmada, web sitesi trafiği artırmada ve marka görünürlüğünü yükseltmede önemlidir. Doğru ve etkili içerik kreatifi oluşturmak kolay bir iş değildir. Bu sebeple içerik fikri oluşturma konusunda faydalanabileceğiniz 6 aracı sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Daha fazla
Google İlk Sayfaya Çıkmak

Markanızı Google İlk Sayfaya Çıkaracak İpuçları

Google'da ilk sayfada çıkmak her markanın her web sitesinin isteğidir. Web sitesinin trafiğini artırmak, potansiyel müşterilere ulaşmak, markanın dönüşüm oranını yükseltmek gibi amaçlar Google sıralaması ile doğru orantılıdır.

Daha fazla
Markanız Neden LinkedIn'de Yer Almalı?

Markanız Neden LinkedIn'de Yer Almalı?

İş dünyasının profesyonellerini ağırlayan, hem markalara hem de kişisel hesaplara birçok özel deneyim sunan LinkedIn, dünya üzerinde en çok kullanılan iş ağı olarak karşımıza çıkıyor.

Daha fazla
Markam Instagram'da Nasıl Büyür?

Markam Instagram'da Nasıl Büyür?

Markaların sosyal medya kullanımı ve sosyal mecralarda yer almaları tercihten ziyade zorunluluk haline geldi diyebiliriz. İster B2B ister B2C ya da C2C orijinli bir marka olun, hedef kitleniz sosyal mecralarda günün büyük bir kısmını geçiriyor.

Daha fazla
Neden Dijital Pazarlama Uzmanıyla Çalışmalısınız?

6 Adımda Başarılı Instagram Biyografisi

Instagram biyografisi hem kişisel hesaplar hem de işletme hesapları için önemlidir. Sizde 6 Adımda Instagram biyografinizi optimize edin!

Daha fazla
Neden Dijital Pazarlama Uzmanıyla Çalışmalısınız?

Neden Dijital Pazarlama Uzmanıyla Çalışmalısınız?

Dijital Pazarlama Uzmanı Ne İş Yapar? Görevleri Nelerdir?

Daha fazla
Markanız TikTok'ta Yer Almalı (Mı?)

Markanız TikTok'ta Yer Almalı (Mı?)

Koranavirüs salgınıyla beraber sosyal medya hayatımıza daha çok girmeye ve önemi de bir o kadar artmaya başladı. Bu süreçle beraber yoğun bir kullanıcı artışının yaşandığı TikTok...

Daha fazla
Dijital Göçebe (Digital Nomad) Kavramı

DİJİTAL DEVRİM: METAVERSE

Meta-universe (meta evren) olarak adlandırılan metaverse, gerçek ve sanal dünyanın bilim kurgu ile birleştiği bir 'dijital dünya' olarak tanımlanabilir. Her şeyden önce metaverse kavramını daha iyi anlayabilmemiz için Web 4.0 kavramına değinmek gerekir.

Daha fazla
Dijital Göçebe (Digital Nomad) Kavramı

DİJİTAL GÖÇEBELİK NEDİR?

Lovemark ailesinden herkese selamlar. Bu yazımızda son zamanlarda adını çokça duyduğumuz Dijital Göçebelik kavramı üzerinde duracağız.

Daha fazla
MARKALARI ÖNE GEÇİREN 4 İPUCU

PAZAR-TEZİ

Pazarlamanın dört ana ilkesi nelerdir. Nasıl kullanılır, doğru pazarlama için ne yapmak gerekir? Hepsi Lovemark Blog’ta hemen tıklayın.

Daha fazla
MARKALARI ÖNE GEÇİREN 4 İPUCU

MARKALARI ÖNE GEÇİREN 4 İPUCU

Lovemark ailesinden selamlar. Bu yazımızda sizlerle markanızı öne geçirmek içi yapmanız gereken şeylerden söz edeceğiz. Birazdan sayacağımız unsurlar markanızın zayıf yanlarını tespit etmenize, kuvvetlendirmenize yardımcı olacaktır.

Daha fazla
İLETİŞİMDE PATRON OLMANIN YOLLARI

İLETİŞİMDE PATRON OLMANIN YOLLARI

Lovemark blogdan selamlar. Blogumuzun bu haftaki konusu, internetin yaygınlaşması ile birlikte yazılı iletişimin tercih edilmesiyle bağlantılı bir konudur. Bu dönüşümün yüz yüze iletişimin duygu aktarımı avantajından hepimizi yoksun bırakması, bize bu zor alanda nasıl davranmamız gerektiğini düşündürüyor. Nasıl yazışmalıyız? İnsanlara hem uzak olup, yakından etkileyebilmek için nasıl davranmalı, üslubu nasıl kurmalıyız?

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

PAZAR ANALİZİ 3

PAZARLAMADA YERİNİ BULMAK

Lovemark blogdan selamlar. Geçtiğimiz haftalarda Pazar analizi hakkında konuşmuştuk. Dilerseniz buradan ilgili yazıyı buradan okuyabilirsiniz.

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

PAZAR ANALİZİ 2

PAZARIN ANALİZİ NASIL OLUR?

İlk yazımızda Pazar analizi nedir? Sorusuna cevap vermiş, devam edeceğimizi söylemiştik. Bu yazımızda da pazarımızın; pazarlama nezdinde analizini yapmaya çalışacağız.

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

PAZAR ANALİZİ 1

PAZARI TANIMAK- MARKA KONUMLANDIRMAYA GİRİŞ

Pazarlamanın da kendine göre kuralları ve doğruları var. Bu doğruların ıskalanması ya da hak ettiği özenin gösterilmemesi markalara “geride kalma cezası” olarak dönüyor. Pazar analizini nasıl yapacağınız ile detaylı ve doğru bilgiyi, bu ve sonraki haftalarda yayınlayacağımız Pazar Analizi II ve III. adlı yazılarda okuyabileceksiniz. Lovemark Blog’u takip etmeye devam edin.

Daha fazla
SOSYAL MEDYADA yönetimi

SOSYAL MEDYADA ÖZEL ALAN ALGISI GELİŞİYOR

Sosyal medya platformlarının kişisel bilgileri ne derecede kullanıp kullanmadığı ve bu bilgilerin özellikle reklamlar için dijital ayak izleri olarak depolanması hep...

Daha fazla